Tuesday, December 7, 2010

Sepetang Di SACC Mall

Posted Lady B at 10:45 PM
Pagi ni sepatutnya jumpa buyer yang nak beli cupboard tapi tak jadi.Nasib baik la aku text dia jadi ke tak,kalau lah aku dok tunggu je dah tentu tumbuh janggut.Ape daa,kalau tak jadi ke apa bagitau lah jangan senyap je.Macam lah orang lain tak de kerja.Teruk !!!!!

Kemudian dengan hati yang hot-hot sehotnya aku keluar dengan family ke Shah Alam.Kononnya nak window shopping kat SACC Mall.Tapi paham-paham je la kat sini tak banyak sangat kedai yang leh cuci mata.

Yang pasti sale memang kaw-kaw.Rasa macam nak beli semua.Ahaksssss.

Aku dah jadi orang yang normal sekarang ni bila time shopping.Dah tak de rambang mata semua nak beli,last-last tak pakai dan jual balik dalam mudah.my....Normal tuh.Ahaksss...

Aku suka sangat baju-baju di British India.Ke'indian'an tapi cantik.Pakai time ada kursus ke atau pun ada majlis-majlis formal.Yang new arrival cun betul.Yang paling best inner nya.Wajib dimiliki ya.




Aku berkenan baju kurung di Butik Qamilla tapi tak tau la nak pakai bila.Tunggu sape bertunang ke akad nikah ke aku nak rembat.Memang cantik,di mata aku la ^_^.Tapi tak sempat snap la.Bila aku dah beli aku snap banyak-banyak yek.Hehehe......


+++ laislabonita +++

0 comments:

 

:: Lady Bonita :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei