Saturday, September 25, 2010

Wedding Day.Open House.Makan.Makan

Posted Lady B at 10:28 PM

Musim raya ni ramai betul jemputan kahwin dan open house.Tapi best jugak kan.Boleh makan free.Ahakssss

Hari ni saja aku attend 4 jemputan.Yang lain tu tak penting,so boleh pegi lain kali.

Pagi tadi kitaorang ke Hartamas jumpa my family.My big family.Quite big la rasanya.Sepatutnya ada jamuan tapi tak sempat.So,just berkumpul borak-borak.

Lepas zohor kitaorang ke Datuk Keramat.Sedara kitaorang kahwin di Dewan Sukan Datuk Keramat.Dari Hartamas ikut Duke Highway dekat la.I love Duke......

Yang ni sedara sebelah abah aku,cucu Tok Ngah Maarof.Aku cuma tau nama je sebelum ni,memang tak pernah jumpa pun.Mungkin masa kecik-kecik dulu ada la kot.Ntah la,dah lupa.Tapi yang dah veteren tu bila sebut nama my mum and my dad,dorang ingat la aku.Teruk kan.Yang tua lak ingat kita.

Disebabkan tertinggal SLR camera so menikmati nasi je la.Takde nak snap sana snap sini.Then,kitaorang balik lepas pengantin bersanding.

Penat.
Mengantuk.
Tidur.

After sembahyang maghrib kitaorang buat sembahyang hajat.Nasib baik Ayah Zul sempat sampai.Datang sorang lak.Macam bujang je.Hehehe.

Then aku balik ke rumah sebab open house di area rumah aku.Dekat dengan rumah sesangat.Kalau tak,aku nak stay je kat Hartamas.

Aku makan di 2 buah rumah dalam masa setengah jam.Hebat tak.
Boleh tahan.Nasi dan Mee Hoon Sup.Malam ni lemak-lemak berleluasa la dalam badan aku.
Amik ko.....Full Stop


+++ laislabonita +++

0 comments:

 

:: Lady Bonita :: Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei